Världens svåraste enkla grej

– hur du lyckas med kundkommunikation


Kommunikation är lika viktigt som det är svårt. Att nå ut, få folk att lyssna och reagera är ofta avgörande för att lyckas. Ändå är världen alldeles full med budskap som helt misslyckas med sin uppgift. Det som blir fel är ungefär samma saker varje gång, men den glada nyheten är att det hela går att lösa. Det gäller bara att känna igen felen, peka på dem och tänka ”det där går jag inte på igen”. Genom humor, lång erfarenhet och en avokado gör Niklas Bergh kommunikation mellan människor och företag enkelt.
 

Om föreläsaren

 

Niklas Bergh

Niklas är kommunikationsdesigner och föreläsare som arbetat med kommunikation mellan människor och företag i över 20 år. Han är även en av grundarna av Zound Industries (Urbanears och Marshall hörlurar och högtalare) där han hade rollen som creative director och drev företagets kommunikation och varumärken. Niklas har bland annat föreläst på TEDxÖstersund.