SFF Event: Effektivisera din arbetsdag och frigör tid med smarta arbetssätt

Få med dig tips på smarta arbetssätt och tekniker hur du kan frigöra tid både i arbetet och för din fritid!

Massor av mejl som väntar på svar, ändlösa onödiga möten, att göra-listan som blir allt längre... Känner du igen dig i den bilden? Inte mindre än sex av tio kontorsanställda lider av informationsstress. Men alla kan lära sig att bli mer effektiva och stressa mindre!

All ny inkommande information kräver en åtgärd av något slag: ett svar, boka in ett möte eller en ny arbetsuppgift på att göra-listan. Resultatet blir för många en känsla av tappad kontroll, att man halkar efter, kanske känner sig otillräcklig, och i värsta fall får fysiska symptom som högt blodtryck, trötthet och magsår.

Under denna inspirerande frukostföreläsning får du med dig tips och verktyg som utvecklar din personliga effektivitet och som kan hjälpa dig att uppnå konkreta resultat.

Välkommen till vårens första SFF Event som ger inspiration och tips på tekniker och effektiva arbetssätt som kan frigöra tid både i arbetet och för din fritid!

Föreläsare

Mansur Köyluoglu

Effektivitetskonsult, Effektiv Nu

Manne har tidigare arbetat med personalfrågor under många år, bland annat som konsultchef och produktchef. Han har stor erfarenhet av stress och utbrändhet då han brände ut sig och fick lära sig den hårda vägen hur man skall ta makten över sin egen tid! Idag arbetar han med att utbilda och coacha individer och företag i hur man kan arbeta smartare för att uppnå större resultat, utan att behöva förlora både hälsa och tid. Hans målsättning är att se till att ingen annan skall behöva gå igenom den hårda vägen samt skapa ett mer hållbart arbetssätt!

SFF Event är mötesplatsen för dig i försäkringsbranschen. Genom våra frukost- och kvällsföreläsningar får du inspiration, kompetensutveckling och framför allt en mötesplats där du träffar branschkollegor från olika företag för erfarenhetsutbyte och nätverkande. SFF Event är kostnadsfritt för personliga medlemmar och anställda på Svenska Försäkringsföreningens medlemsföretag. Välkommen!