SFF Event Mästare på kommunikation

Välkommen till en inspirerande och underhållande föreläsning med kommunikationsstrateg Patric Nilsson!

Patric delar med sig av sina egna erfarenheter som brukar locka till många skratt.

Vill du förbättra din kommunikation och nå ut med ditt budskap på ett effektivt sätt? Missa inte denna unika möjlighet att lära dig av en expert!

Anmäl dig nu och ta ditt första steg mot att bli en mästare på kommunikation! Vi ser fram emot att träffa dig!

08.00-08.30 | Kaffe och fralla (för deltagare på plats)

08.30-09.30 | Föreläsningen Mästare på kommunikation

Praktisk information

Du kan välja att delta digitalt eller på plats i Stockholm under seminariet. Detta väljer du i anmälan. Lokal för deltagande på plats är:

Westmanska Palatset
Holländargatan 17

Om föreläsaren

Patric Nilsson

Kommunikationsexpert

Patric Nilsson har lång erfarenhet av att vara presschef på UD där han fått svara på medias frågor i krissituationer. Med en kamera framför sig i livesändning är det viktigt att tänka inte bara på budskapet utan hur det förmedlas. Nu är Patric tjänstledig och driver sitt eget bolag inom kommunikation.

Om SFF Event

SFF Event är mötesplatsen för dig i försäkringsbranschen och alla som är knutna till försäkringsbranschen kan delta. Genom våra föreläsningar får du inspiration, kompetensutveckling och framför allt en mötesplats där du träffar branschkollegor från olika företag för erfarenhetsutbyte och nätverkande. SFF Event är kostnadsfritt för personliga medlemmar och anställda på Svenska Försäkringsföreningens medlemsföretag. Välkommen!

Vill du veta mer? Kontakta mig.

Stina Wärn

Projektledare, Svenska Försäkringsföreningen