Utbildningar
Här nedan ser du vårt utbud av utbildningar. Svenska Försäkringsföreningen erbjuder även företagsanpassade utbildningar med möjlighet att skräddarsy för er organisations unika behov och önskemål, med ursprung ur våra utbildningar. Utbildningarna går också att ges online för säker och bekväm kompetensutveckling.
Nominering
Event type (field_event_type)

Svenska Försäkringsföreningen erbjuder företagsanpassade utbildningar med möjlighet att skräddarsy för er organisations unika behov och önskemål, med ursprung ur våra utbildningar.

3 träffar

september 2024

Forum Innovation och trender
Forum - för innovation, trender och omvärldsspaning
Styrelseutbildning
Styrelseutbildning för försäkringsbranschen

november 2024

Forum för innovation, trender och omvärldsspaning
Forum - för innovation, trender och omvärldsspaning
Få de senaste försäkringsnyheterna
I vårt nyhetsbrev får du information om våra utbildningar, nya försäkringsjobb, kostnadsfria SFF Event, internationella studieresor och andra nyheter från oss.
Medlemskap!
Svenska Försäkringsföreningen stödjer och bidrar till försäkringsbranschens utveckling genom nätverkande och kompetensutveckling, tillsammans med våra medlemmar. Som medlem får du ta del av bland annat konstandsfria medlemsaktiviteter som frukostföreläsningar, inspirationskvällar och stipendieresor.

Kontakta oss.

Stina Wärn