Tidigare pristagare: Årets inspiratör
Här listas alla tidigare års pristagare
Hanna Engholm
Verksamhetsutvecklare, Dalarnas Försäkringsbolag
”För Hanna handlar sakförsäkring om att göra skillnad. Hon har en förmåga att entusiasmera, lyssna in och engagera för att nå mätbara resultat. Med sin rikligt utrustade verktygslåda var Hanna också den mest bidragande faktorn till skapandet av en ny central för återbruk av byggmaterial i Dalarna – den första i sitt slag. Genom innovation, kreativitet, nytänkande och eget driv i sällsynt förening med fingertoppskänsla för människor gör hon skillnad på vägen mot det hållbara samhället.”

Andra utmärkelser

Årets inspiratör
Sedan 1965 har Svenska Försäkringsföreningen årligen delat ut utmärkelsen till en person, företag eller grupp som på ett nytänkande och inspirerande sätt under flera år fört branschens utveckling framåt.
Årets pris
Nästa generations talang